Com aconseguir que les cançons arribin al gran públic és la gran pregunta que tot músic i autor s’ha fet milers de vegades, especialment en el moment de planificar un llançament discogràfic. L’objectiu de tot músic és que la seva obra pugui tenir recorregut i, per això, un bon pla de comunicació i una estratègia de màrqueting adequades són claus.
D’aquest tema tractarà la sessió formativa del Soc Autor que se celebrarà dijous 6 de juliol a Reus, al Centre de lectura. L’acte comptarà amb la presència de tres veus expertes i de llarga trajectòria en el sector musical que oferiran la seva visió i compartiran amb els assistents la seva experiència al respecte per tal d’orientar i ajudar a aquells músics que estan en fases més inicials de la trajectòria. Es tracta de la cantant i compositora Suu, la cap de comunicació de Sony Music Catalunya i Press Manager de Sony Music Espanya Berta Alegre, i l’experta en màrqueting digital en l’àmbit musical i responsable de Groc and roll Anna Borràs.
A través d’una sessió en format conversa oberta i moderada pel periodista i fundador de La Tornada Pau Planas, les tres ponents oferiran una visió àmplia de com treballar la comunicació des de múltiples àmbits i com extreure el màxim rendiment de les diferents eines disponibles. El debat abordarà la relació amb els mitjans tradicionals -premsa, ràdio i televisió-; com fer una gestió eficaç de les xarxes socials; com treballar el màrqueting digital, com gestionar les diverses eines digitals disponibles i, sobretot, com planificar i estructurar un pla de comunicació per aconseguir la màxima difusió d’un llançament discogràfic.