La Casa de les Arts i la Casa Masó han estat els dos escenaris escollits per posar el punt i final a la sisena edició dels Concerts a Cegues, que durant tot el mes de novembre han visitat els espais més singulars i exclusius de la ciutat de Girona amb concerts sorpresa i de molt petit format, sense escenari ni equip de so.
D’aquesta manera, el cicle ha viscut la seva edició més extensa i exitosa, amb més concerts que mai i amb una xifra rècord de públic, que aquest any s’ha enfilat fins als 700 espectadors amb un ple absolut en tots els concerts. Prova de l’èxit i la bona rebuda dels Concerts a Cegues és que en només 24 hores es van vendre el 50% de les entrades disponibles i s’ha tornat a situar com un dels festivals amb millor consideració entre el públic.
El cicle ha comptat amb un cartell artístic de primer nivell que s’ha anat destapant concert a concert. La Companyia Elèctrica Dharma, amb més de 50 anys de trajectòria que els situen com un dels grups més importants de la història de la música catalana, van obrir el teló al primer concert d’enguany, a l’imponent i novedós Saló de Sessions de l’Ajuntament de Girona.
També han format part de la programació Ramon Mirabet, que està a punt de publicar el seu nou disc; Ebri Knight, que compleixen dues dècades sobre els escenaris; l’aranesa Alidé Sans, el líder de La Iaia Ernest Crusats, dos artistes del Pla de l’Estany com Pau Brugada i Paula Grande, propostes en creixement com Magalí Datzira o els burgalesos El Nido i els dos encarregats de tancar aquesta sisena edició: Sergi Carbonell, un dels fundadors de Txarango, i Gessamí Boada, que ha posat la cirereta final a la Casa Masó.
Més enllà de la Casa Masó, la Casa de les Arts i el Saló de Sessions, els Concerts a Cegues també han passat al llarg d’aquest novembre per espais de gran valor social i cultural com són els soterranis de la Catedral, la Capella de Sant Nicolau, la Farinera Teixidor, Sant Pere de Galligants, la presó del Museu d’Art, el Museu del Cinema, CookinGirona i la Capella de Sant Jaume.