Quin paper que juguen els mitjans de comunicació en la música? Com s'ha d'abordar la comunicació per tal que una proposta musical aconsegueixi arribar al gran públic? És imprescindible comptar amb una discogràfica o una empresa de management per aconseguir presència mediàtica? Les xarxes socials realment han canviat la manera de comunicar una proposta artística? Aquestes són algunes de les preguntes que s'abordaran el dia 25 de maig al Cafè del Teatre de Lleida.
Per primera vegada, el cicle La Tornada en acció, impulsat per la revista La Tornada i la Fundació SGAE arriba a les terres de Ponent i ho fa amb un debat sobre música i comunicació que pretén aportar eines i consells a músics emergents per tal de poder tirar endavant les seves propostes artístiques.
En aquesta ocasió, la cita comptarà amb quatre ponents de luxe que permetran abordar la temàtica des de tots els angles i punts de vista possibles. Clara Viñals (cantant de Renaldo & Clara), Carles Gómez (cantant de Lexu's i periodista), Jordi Freixes (director de Batall Produccions) i Javier de Castro (crític musical del diari Segre) seran els encarregats d'aportar els seus punts de vista sobre una temàtica clau per qualsevol grup de música.